Casos d'empresa Lékué
Xavier Costa, director general de Lékué, presenta la història d'una empresa genuïnament innovadora que s'ha sabut enfocar al sector i segment de mercat apropiat per consolidar-se com una referència. Els seus originals estris de cuina són inconfusibles, creen tendència i ja arriben als cinc continents.
Idees Força
Abans del 2005 Lékué fabricava grans productes per a altres marques. L'objectiu a partir d'aleshores va ser crear una marca diferent, única.
Els eixos vertebradors per convertir Lékué en un referent han estat una clara orientació cap a la rendibilitat, focalitzar la innovació en estris de cuina, potenciar la marca pròpia i seleccionar correctament el canal de venda.
Lékué s'ha centrat en desenvolupar productes que ajudin a menjar sa, però alhora amb facilitat i rapidesa.
Pel posicionament de l'empresa és clau escollir bé el canal de venda. Han creat una xarxa de distribuïdors a l'àmbit mundial i ajudant les botigues a vendre, amb una bona presentació del producte.