Casos d'empresa KH Lloreda
KH Lloreda és líder en productes de neteja a Espanya. La seva àmplia gamma de productes liderada pel famós KH 7 li ha permès estar en pràcticament tots els punts de venda del país. Amb aquesta base de negoci, i en un context econòmic nacional desfavorable, KH Lloreda ha apostat recentment per la internacionalització com a via de creixement. Amb una estratègia que prioritza els mercats emergents menys madurs i amb millors perspectives econòmiques, avui ja han arribat a una quinzena de països.
Amb aquesta base de negoci, i en un context econòmic nacional desfavorable, KH Lloreda ha apostat recentment per la internacionalització com a via de creixement. Amb una estratègia que prioritza els mercats emergents menys madurs i amb millors perspectives econòmiques, avui ja han arribat a una quinzena de països.
Ens expliquen com han entrat a Xile de la mà d'ACCIÓ.
Idees Força
El creixement de KH Lloreda passa per obrir-se al món. Amb un lideratge clar al mercat nacional, les oportunitats de negoci estan a l'exterior.
En el moment de prioritzar mercats, els emergents presenten millors perspectives de negoci tant pel que fa a l'abundància de demanda com a l'escassetat de competència.
En la internacionalització, cal anar pas a pas però amb un objectiu ambiciós. KH Lloreda vol ser líder mundial en la seva categoria de producte.
La implicació de l'equip directiu és clau per assolir resultats en els processos d'iniciació a l'exportació. El President de KH Lloreda és el responsable directe d'aquesta part del negoci, i diferents directius tenen responsabilitats sobre diferents àrees geogràfiques.