Casos d'empresa Oriol Terradas, director online
L’empresa gironina Toni Pons, dedicada a la fabricació i venda d’espardenyes, ha iniciat una nova estratègia de negoci que l’ha portat a vendre el calçat arreu del món a través del comerç electrònic
Qui li havia de dir a la primera generació de l'empresa Toni Pons que a dia d’avui estarien venent calçat arreu del món a través de botigues virtuals, marketplaces i en campanyes amb influencers a les xarxes socials. El 1946 això era ciència ficció. Avui, però, ja és una realitat.
El 2018 aquesta marca gironina va iniciar una nova estratègia de vendes globals obrint-se pas en els canals online i digitalitzant la seves operacions: van passar de vendre únicament a països propers com França, Itàlia o el Regne Unit a tenir capacitat de fer-ho a 150 països d’arreu del món.
"Per Toni Pons va suposar tot un repte. Vam incorporar talent i vam haver de contractar nous partners que ens han ajudat a construir el nostre propi e-commerce i a expandir-nos a altres marketplaces", apunta el seu director online, Oriol Terradas.
Superar aquest repte li ha permès créixer en tots els sentits i actualment ja exporten el 75% del total de la seva producció. L’empresa no deixa de treballar per consolidar nous mercats i, a dia d'avui, està immersa en un projecte per arribar al client final dels Estats Units a través d’una nova botiga virtual i de campanyes a les xarxes socials.
El servei International eTrade
Per aquest darrer projecte Toni Pons ha comptat amb el suport del servei International eTrade, una oportunitat per acompanyar-te a vendre a tot el món a través dels canals digitals a partir d’assessorament expert, formació o ajuts econòmics.