Eines de competitivitat
Les pimes catalanes viuen un moment decisiu en què resulta vital combinar la reflexió a llarg termini amb l'acció immediata. L'estratègia és el full de ruta a llarg termini que una organització tria, basant-se en els seus avantatges competitius, tenint en compte les seves capacitats i recursos i els reptes de l'entorn en què competeix. L'objectiu últim de l'estratègia ha de ser crear valor i satisfer les necessitats dels grups d'interès.
Manual pràctic per al disseny i desenvolupament de l'estratègia
La forma en què les empreses dissenyen, desenvolupen i implanten l'estratègia té un alt impacte en els seus resultats. A través d’aquesta guia es pretén ajudar les pimes a millorar la forma en què defineixen les seves estratègies de futur, oferint-los una eina senzilla i pràctica per dissenyar, desplegar i implantar l’estratègia. També aportar recomanacions pràctiques sobre els factors clau d’èxit i els errors més comuns en aquest tipus de processos i donar a conèixer exemples d’empreses que il·lustren les eines proposades. Tot amb el propòsit de complementar la resta de programes i iniciatives de suport i reforç de la competitivitat de la pime catalana, per afavorir la capacitat de reflexió estratègica de les organitzacions i l’acció.