ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Sense vendes no hi ha negoci

Idees d'experts   Joan Riera

La majoria de companyies fracassen per causa d'una mala previsió de vendes. El desconeixement o falta d'atenció a la gestió comercial cau com una llosa sobre el negoci, i és que, avui dia, el client no ve sol, sinó que se l'ha d'anar a buscar, i és més expert i exigent que mai.

En aquest context, el professor Joan Riera aporta eines perquè el teu equip comercial sigui més fort, constant i competitiu.

12/09/2015

Idees Força

Som en un país culturalment poc comercial: en qualsevol negoci cal ser conscients del vital paper de l'equip comercial.

El client ja no ve, se l'ha d'anar a buscar, i és més expert i exigent.

El més important és la proposta de valor: entendre quin és el benefici del producte o servei que s'ofereix ha de ser decisiu per marcar els preus, més enllà dels costos de producció i de les decisions de la competència.

La proposta de valor no és una descripció dels serveis, sinó que ha d'anar bolcada a les necessitats del client.

Existeixen nombroses eines comercials per prevenir, conèixer, entrenar i acompanyar la línia de negoci: fem-ne ús.

Perfil digital