Idees d'experts Verne Harnish
Què podem aprendre d'empreses com Apple, Facebook o Softonic? Verne Harnish ha dedicat els darrers 30 anys a analitzar empreses d'èxit, i a ajudar emprenedors d'arreu del món. En aquesta xerrada, comparteix algunes de les seves principals conclusions. Destaca en primer lloc la importància de focalitzar les energies en un sol projecte, com va fer Steve Jobs en el seu retorn a Apple.
Altres aspectes comuns en els projectes exitosos són el tamany gran del mercat potencial, una solució innovadora i molt ben diferenciada, i un equip extraordinari.
Idees Força
Dedica totes les teves energies a un sol projecte, com va fer Steve Jobs a Apple.
Dirigeix-te a un mercat potencial gran, amb una solució diferenciada i un equip extraordinari.
Projectes com Facebook basen el seu model d'èxit i creixement fulgurant en la capacitat de convertir els usuaris en creadors de valor per l'empresa.
Hi ha 4 decisions clau en el procés de crear una empresa: contractar la gent adequada, tenir una estratègia clara, executar-la amb eficàcia, i no quedar-te sense caixa.
Eines senzilles com el pla de negoci d'un sol full, o les reunions setmanals de seguiment de l'estratègia, ajuden a no perdre el rumb.