Idees d'experts Marc Cortés, soci i director general de Roca Salvatella
El context actual, profundament líquid i incert, i l'impacte de la digitalització ens obliga a identificar tots els reptes implicats per la visió de l’empresa i treballar i posar en marxa solucions innovadores.
Marc Cortés, soci i director general de Roca Salvatella, a més de professor associat del departament de màrqueting d'ESADE, planteja en aquesta masterclass els 25 reptes que cal afrontar per la visió i la innovació necessària de les empreses. Alhora, proposa també solucions per desenvolupar-los.
T’has plantejat on hauries de posar el focus en els pròxims mesos i anys, per garantir el futur sostenible de la teva empresa o activitat? Aquesta és una de les preguntes que planteja Cortés i tracta de resoldre en la seva exposició.
En aquest sentit, el Servei d'innovació estratègica d'ACCIÓ, que inclou un programa formatiu especialitzat de 40 hores, impartit per ESADE i ACCIÓ amb places limitades, és una via per trobar bona part de les respostes als reptes de l'empresa líquida.