ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Laboratorios LETI, com entrar al canal farmàcia europeu

Casos d'empresa   Xavier Mauri, International Distribution Channel Manager de Laboratorios LETI

La companyia biofarmacèutica ha aconseguit endinsar-se en els madurs mercats europeus, on ja té filials a Alemanya i Portugal. Visitar el mercat i parlar amb els agents clau de cada territori resulta fonamental en aquest sector.

Laboratorios LETI és una empresa biofarmacèutica que està aconseguint superar el repte d’introduir-se en el canal farmàcia europeu. Un conjunt de mercats madurs on trepitjar el terreny i parlar amb tots els agents resulta imprescindible. Xavier Mauri, International Distribution Channel manager de la companyia, ha compartit la seva experiència durant la Setmana de la internacionalització 2019.

Aquesta entrevista ha tingut lloc en el marc de la Setmana de la Internacionalització 2019. Vols saber-ne més? Consulta’n tots els continguts!