ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Per què Cyberclick és una empresa feliç?

Idees d'experts   David Tomás

David Tomás és cofundador i director general de Cyberclick, un grup format per 5 empreses i 70 treballadors especialitzat en la publicitat on-line i el màrqueting directe. El 2015 Cyberclick ha guanyat el Great Place To Work per segon any consecutiu, una distinció que la reconeix com a millor empresa per treballar a nivell estatal. En el darrer Esmorzar de Finançament, David Tomás va donar les claus que han aplicat a Cyberclick per aconseguir una cultura empresarial excel·lent, combinant els objectius empresarials amb la bona gestió d'equips.

Idees Força

  • No s’ha de confondre felicitat amb absència de problemes. La clau està en afrontar els reptes
  • El més important per aconseguir una empresa feliç és basar la companyia en valors compartits que ajudin a prendre decisions. Cyberclick simplifica els seus valors en tres:
    • Admire people: la capacitat d’admirar les persones
    • Always find a better way: l’actitud inconformista de buscar sempre una millor manera de fer les coses
    • Costumer experience freaks: la inquietud per millorar l’experiència del client a través de bons resultats
  • Qualsevol persona que s’incorpori a la companyia ha de compartir aquests tres valors. El procés de selecció és rigorós i la resta de l’equip té veu i vot a l’hora de contractar algú
  • Cyberclick vol un equip A que s’entengui, que es complementi i on es potenciïn els talents
  • El que més caracteritza l’empresa és la seva manera singular de gestionar equips. Als treballadors els ofereix:
    • Autonomia en els projectes, flexibilitat horària i vacances lliures
    • Mestratge, aprenentatge i pressupost per formació
    • Realització a la feina, transparència en l’estat i evolució de l’empresa i bonificacions en funció dels resultats
  • Cada matí s’envia un test de felicitat que permet detectar malestars i donar-los solució en la reunió setmanal d’equip

Perfil digital