ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Teknics, com internacionalitzar-se en mercats madurs

Casos d'empresa   Jordi Bolea, CEO de Teknics

Aquesta empresa, dedicada al disseny i construcció de maquinària especial en el sector industrial, és una mostra del canvi de mentalitat que han viscut moltes pimes catalanes en els darrers anys per convertir-se en exportadores. Com en el seu cas, la majoria han buscat als mercats madurs europeus els primers negocis a l’exterior.

Europa continua sent el principal destí de les exportacions catalanes. Mercats d’elevada saturació, amb forta competència, on no és senzill fer-s’hi un lloc. Tot i així, són un bon espai de partida per iniciar el canvi cultural que suposa per a una empresa convertir-se en exportadora.

Jordi Bolea, CEO de Teknics, relata l’experiència que suposa per a una pime adonar-se de la necessitat d’internacionalitzar-se i el procés per aconseguir-ho en països tan competitius com els del centre d’Europa.

Aquesta entrevista ha tingut lloc en el marc de la Setmana de la Internacionalització 2018. Vols saber-ne més? Consulta’n tots els continguts!