Entitat Cambra de Comerç de Tarragona
TipusAjut
Estat Fora de termini
Data de finalització 31/12/2024
Empreses
Concessió d’ajuts destinats a fomentar la creació d’ocupació a través de la contractació de persones d’entre 45 i 60 anys que es trobin desocupades que hagin participat en el Programa 45+.
Beneficiaris
Els requisits generals que hauran de complir els beneficiaris són:
- Tenir la consideració d'empresa d'acord amb el que disposa l'article 1 de l'annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat, segons el qual, es considera empresa tota entitat, independentment de la seva forma jurídica, que exerceixi una activitat econòmica.
Així mateix, s'entendrà dins del concepte d'empresa, als efectes del que estableixaquesta convocatòria, associacions o entitats sense ànim de lucre, comunitats de bén si societats civils, fundacions, federacions, confederacions i qualsevol altre tipus d'organització que no respongui a un model de naturalesa estrictament empresarial, però que exerceixin una activitat econòmica i estiguin donades d'alta a l'IAE . - No trobar-se sotmès a cap de les prohibicions previstes a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, o normativa aplicable en la matèria pròpia de la comunitat autònoma corresponent.
- Estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents
Pressupost
10.000,00 €
Les actuacions a realitzar en el marc del Programa 45+, són mesures que compten amb el cofinançament del Fons Social Europeu (FSE+) en el marc del Programa d'Educació i Formació, Ocupació i Economia Social 2021-2027.
Quantia
La quantia màxima de l'ajut és de 5.000,00€ per cada contractació.
Termini
Del 25 d'octubre de 2024 al 31 de desembre de 2024 a les 14h.
Referència legal ConvocatòriaContacte
Telèfon: 977 21 96 76