Què has de saber?
Subvenció per impulsar el projecte de desenvolupament d'un hub financer que porti a terme la promoció, dinamització i competitivitat dels serveis financers al voltant de la tecnologia, les finances sostenibles i l'emprenedoria d'inversió a Catalunya.
S'ha publicat al Tauler electrònic de l'Administració de la Generalitat la Resolució d'atorgament d'una subvenció d'un hub financer.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aportis per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Informació i documentació:
- Consulta l'apartat 'Documents' d'aquest tràmit.
- Per resoldre dubtes, envia un correu electrònic a l'adreça gabinet.tecnic.eco@gencat.cat
Documentació en anglès
Ordre per la qual s'aproven les bases reguladores per atorgar una subvenció per impulsar el projecte de desenvolupament d'un hub financer que porti a terme la promoció, dinamització i competitivitat dels serveis financers al voltant de la tecnologia, les finances sostenibles i l'emprenedoria d'inversió a Catalunya (versió en anglès).
Resolució per la qual s'obre la convocatòria per atorgar una subvenció en espècie per impulsar el projecte de desenvolupament d'un hub financer que porti a terme la promoció, dinamització i competitivitat dels serveis financers al voltant de la tecnologia, les finances sostenibles i l'emprenedoria d'inversió a Catalunya (versió en anglès).
Organisme responsable
Poden ser beneficiaris persones empresàries o professionals, empreses, grups d’empreses que estiguin legalment constituïdes en el moment de presentar la sol·licitud i que exerceixin una activitat econòmica relacionada amb la finalitat per la qual es concedeix la subvenció.
Termini per presentar la sol·licitud i la documentació: des de les 9.00 hores del 8 de setembre fins a les 14.00 hores del 31 d'octubre de 2023.
Juntament amb la sol·licitud, que inclou les declaracions responsables, cal adjuntar la documentació que s'especifica al formulari.
Documents
Informació registral de la finca (edifici del passeig de Gràcia, 19, de Barcelona)
Plànol gràfic de les instal·lacions (edifici del passeig de Gràcia, 19, de Barcelona)
Per obtenir la condició de beneficiàries, les entitats sol·licitants, heu de complir els requisits que estableix la base 4 de l'Ordre ECO/202/2023, d'1 d'agost, per la qual s'aproven les bases reguladores per atorgar aquesta subvenció.
Compatibilitat de la subvenció
Aquesta subvenció és compatible amb altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració o ens públic o privats, nacional, de la Unió Europea o d'organismes internacionals.
Procediment de concessió
El procediment de concessió de la subvenció es tramita en règim de concurrència competitiva.
Passos a fer
-
Primer pas
Sol·licitar la subvenció
Terminis
Del 08/09/2023 al 31/10/2023Aquest tràmit només el pots fer per internet i has d'identificar-te i signar digitalment com a:
- persona física,
- persona jurídica, o
- persona vinculada
-
Segon pas
Aportar documentació
Un cop s'ha tramitat la sol·licitud, per aportar documentació, presentar al·legacions o desistir de la sol·licitud pots fer-ho mitjançant el formulari que tens disponible a [...]
Terminis
Del 08/09/2023 al 31/12/2023Un cop s'ha tramitat la sol·licitud, per aportar documentació, presentar al·legacions o desistir de la sol·licitud pots fer-ho mitjançant el formulari que tens disponible a l'apartat Per internet.
Els terminis són els següents:
- Aportació de documentació requerida: l'òrgan gestor pot requerir a les persones sol·licitants la documentació que sigui necessària per tramitar la subvenció perquè, en el termini de 10 dies hàbils, n’esmenis els defectes o adjuntis els documents corresponents, tot indicant que, si no ho fas, es considerarà que desisteixes de la teva sol·licitud. L’incompliment dels requisits no esmenables o del termini de presentació de sol·licituds comporta la inadmissió de la sol·licitud.
- Aportació de documentació no requerida: pots presentar la documentació que consideris oportuna al llarg de tot el procediment.
Aquest tràmit només el pots fer per internet i has d'identificar-te i signar digitalment com a:
- persona física,
- persona jurídica, o
- persona vinculada
-
Tercer pas
Consultar l'estat del tràmit
Pots consultar l'estat del tràmit a:
Pots consultar l'estat del tràmit a:
- Àrea privada (amb idCAT Mòbil o certificat digital).
- Estat de les meves gestions (amb el codi ID del tràmit i el DNI/NIF).
- Telèfon 012 (amb el codi ID del tràmit i el DNI/NIF).
-
Quart pas
Rebre la resposta de l'Administració
Quan es rep la resposta de l’Administració?
Quan es rep la resposta de l’Administració?
L’òrgan instructor, en el termini de dos mesos, ha d’emetre la proposta de resolució provisional.
La persona titular del Departament d'Economia i Hisenda emet la resolució definitiva en el termini d'un mes.
Aquest període de tres mesos es pot prorrogar per circumstàncies excepcionals.
Quina resposta es rep?
Els requeriments i les resolucions derivats d’aquest procediment de concessió de subvencions es notificaran a les persones interessades mitjançant la seva publicació al Tauler electrònic de l'Administració de la Generalitat. Aquesta publicació substitueix la notificació individual i té els mateixos efectes.
Es pot presentar un recurs?
La resolució de concessió o denegació de la subvenció posa fi a la via administrativa. Les persones interessades podeu interposar, amb caràcter potestatiu, un recurs de reposició davant la persona titular del Departament d'Economia i Hisenda en el termini d'un mes. També podeu interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la seva publicació al Tauler electrònic de l'Administració de la Generalitat.