Què has de saber?
Presentació de recursos contra les resolucions o actes administratius de les convocatòries d'ingrés i accés a la funció pública docent del Departament d'Educació.
A la persona física o jurídica interessada a presentar un recurs administratiu contra les resolucions o els actes administratius de les convocatòries d'ingrés i accés a la funció pública docent del Departament d'Educació.
Es pot interposar recurs dins del termini establert a la normativa vigent, des de la data d'efectes de l'acte administratiu.
Cal presentar la documentació següent:
- La documentació acreditativa de la representació, només si s'actua en nom de la persona interessada. (Aquest document ha de contenir la signatura electrònica vàlida de les dues parts.)
- El document del recurs, només si supera els 2.000 caràcters.
- La documentació complementària, si es considera necessària.
No s'han de pagar taxes per a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Presentar el recurs
Aquest tràmit només es pot fer per Internet.
Aquest tràmit només es pot fer per Internet.
-
Segon pas
Rebre la resposta de l'Administració
La resolució del recurs es rep mitjançant notificació electrònica.
La resolució del recurs es rep mitjançant notificació electrònica.
Es pot accedir al contingut a través del servei d'e-NOTUM.
-
Tercer pas
Consultar l'estat del tràmit
Es pot consultar l'estat del tràmit:
Es pot consultar l'estat del tràmit:
- A l'Àrea privada (amb idCAT Mòbil o certificat digital).
- A l'Estat de les meves gestions (amb l'identificador del tràmit i el DNI/NIF).
Més informació: Com accedir i fer el seguiment dels meus tràmits.