Per sol·licitar l'acreditació cal que emplenis el Formulari de sol·licitud que trobaràs a l'apartat "Sol·licitud". Per tal de verificar el compliment dels requisits exigits caldrà que adjuntis al Formulari de sol·licitud d’acreditació la documentació detallada en format ZIP, sempre i quan no superi els 5 MB.
En el cas que la documentació superi els 5MB, tindràs 24 hores per adjuntar en una segona fase la resta de documentació necessària.
Les sol·licituds es consideraran com a degudament formalitzades en el moment que s’hagi enviat el formulari web i tota la documentació acreditativa.
Els documents a presentar varien en funció de la categoria d’acreditació (recorda que pots sol·licitar l’acreditació per a una o més categories).
Documentació general
L’han d’enviar totes les entitats, independentment de la categoria o categories a què es presentin:
- Formulari de sol·licitud, degudament emplenat.
- Declaracions responsables incloses en el formulari de sol·licitud.
- Document acreditatiu de poders per actuar com a representant legal de l'entitat o empresa.
- Estatuts de l’entitat.
Documentació específica
La relació de documents a presentar per justificar cada requisit està detallada a les bases. Els documents a presentar varien en funció de la categoria per a la qual se sol·liciti l’acreditació.
Consulta el detall de tota la documentació a presentar en el DOGC.
En relació amb totes les notificacions del procediment d’acreditació, és recomanable que cliqueu a l’apartat del Formulari de sol·licitud indicant que voleu rebre avisos sobre la tramitació de la vostra sol·licitud. D’aquesta manera, rebreu sempre un avís a l'adreça que el sol·licitant hagi facilitat a aquests efectes dins del Formulari de sol·licitud d'acreditació, on es posarà a la teva disposició les notificacions a la Seu electrònica, sense perjudici que la manca d'aquest avís no impedeixi la plena validesa de la notificació.
La notificació s'entendrà practicada, a tots els efectes legals, quan es comparegui a la Seu electrònica de la Generalitat, és a dir, quan s'hagi produït l'accés al contingut de la notificació per la persona interessada o pel seu representant degudament identificat.
Aquesta notificació per mitjans electrònics s’entendrà rebutjada quan hagin transcorregut deu dies naturals des de la posada a disposició de la notificació sense que s’accedeixi al seu contingut.