L’empresa dels Països Baixos, dedicada a la venda de productes de marxandatge, ha centralitzat a Catalunya l’activitat de màrqueting de tres de les principals marques del grup a nivell internacional
- El grup neerlandès ha comptat amb el suport de la Generalitat de Catalunya a través d’ACCIÓ per establir-se a Barcelona.
- Amb una plantilla global de 400 treballadors i una facturació de més de 65 milions d’euros, actualment Plato Group té presència en 13 països europeus.
El grup neerlandès Plato Group, dedicat a la venda de productes de marxandatge i de regal a distribuïdors, empreses i particulars, ha obert una oficina a Barcelona per donar servei als 13 països d’Europa on està present. L’empresa ja ha creat 15 llocs de treball per aquesta nova seu, que ha començat a operar aquest segon trimestre amb la previsió d’ampliar la plantilla fins a 25 treballadors aquest any.
Per aquest projecte d’inversió estrangera, Plato Group ha comptat amb el suport de la Generalitat de Catalunya a través de d’ACCIÓ, l’agència per a la competitivitat de l’empresa depenent del Departament d’Empresa i Coneixement.
D’acord amb el director de Plato Group, Ron Boer, l’empresa ha triat Barcelona "per la disponibilitat de talent que ofereix". Des de la capital catalana se "centralitza l’activitat de màrqueting internacional del grup: hem establert un equip responsable de l’estratègia de mercat, el branding i altres activitats importants per a tres de les nostres marques internacionals, des d’on es donarà suport a les operacions de venda d’altres països europeus on estem presents", explica Boer. La companyia també preveu centralitzar des de la capital catalana l’activitat de màrqueting de les seves marques futures.
Plato Group, amb seu a Helmond (Països Baixos) es va fundar fa 72 anys i està present en 13 mercats europeus com ara Bèlgica, França, Alemanya, el Regne Unit, Dinamarca i Àustria, països on compta amb oficines que donen servei a la resta d’Europa. El grup té una plantilla global de 400 treballadors i una facturació que supera els 65 milions d’euros.
En concret, l’empresa ha rebut el suport de Catalonia Trade & Investment, l’àrea d’atracció d’inversions estrangeres d’ACCIÓ. Aquesta unitat treballa des de Barcelona i la xarxa de 40 Oficines Exteriors de Comerç i Inversions d’ACCIÓ al món per captar nous projectes d’inversió estrangera a Catalunya al mateix temps que assessora de manera integral les empreses estrangeres per facilitar el procés d’inversió.
L’empresa ha triat Barcelona "per la disponibilitat de talent que ofereix" i preveu centralitzar-hi l’activitat de màrqueting de les seves marques futures.