Es tracta d’una missió empresarial que té l’objectiu que les empreses catalanes coneguin el mercat rus, un mercat que ofereix moltes oportunitats de negoci gràcies a la tradició per la cura personal.
- Les empreses catalanes que participen en aquesta missió són Beter, The Cosmetic Republic, Wherteimar, Magasalfa, Laurendor, Sepai i Martiderm.
7 empreses catalanes del sector de la bellesa i la cosmètica participen aquesta setmana en una missió empresarial a Moscou (Rússia) organitzada per ACCIÓ –l’agència per a la competitivitat de l’empresa depenent del Departament d’Empresa i Coneixement-, a través de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a Moscou. Aquest viatge s’ha organitzat en el context de la fira InterCharm, un dels principals esdeveniments europeus d’aquest àmbit, que se celebra aquesta setmana a la capital russa.
Les empreses catalanes que participen en aquesta missió són Beter, The Cosmetic Republic, Wherteimar, Magasalfa, Laurendor, Sepai i Martiderm. L’objectiu d’aquest viatge es apropar l’ecosistema rus de la bellesa a les empreses catalanes interessades en introduir-se en aquest mercat i assessorar-les a l’hora de trobar la millor estratègia per fer-ho.
Segons la directora de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a Moscou, Elena Palaguina, Rússia ofereix “moltes oportunitats de negoci en l’àmbit de la cosmètica, ja que es tracta d’un mercat molt ampli que té una llarga tradició de tenir cura de l’aspecte personal”. D’acord amb Palaguina, “les marques catalanes de bellesa ja compten amb un bon posicionament a Rússia, fet que obre encara més les portes a fer negocis en aquest país”. En aquest sentit, el consumidor rus té especial interès en productes de bellesa innovadors i noves tecnologies aplicades en aquest àmbit.
Durant el viatge empresarial, la delegació empresarial coneixerà els principals expositors de la fira i participarà en un ‘retail tour’ durant el qual visitarà una selecció d’establiments del sector de la cosmètica rus. A banda, les empreses catalanes comptaran també amb agendes individualitzades per reunir-se amb possibles clients i distribuïdors al mercat rus.
En aquest sentit, el consumidor rus té especial interès en productes de bellesa innovadors i noves tecnologies aplicades en aquest àmbit.