La tecnològica, especialitzada en serveis d’automatització de la gestió de les nòmines i altres tasques dels recursos humans per a pimes de diversos sectors, crearà una vintena de llocs de treball aquest 2021
- Per a la seva expansió a Catalunya, la companyia ha rebut el suport d’ACCIÓ, l’agència per a la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Coneixement.
- Per a l’empresa francesa, que va obrir la seva filial a Catalunya l’any 2018, “Barcelona és una ciutat amb un gran ecosistema de startups i molt cosmopolita, amb molta capacitat d’atracció de talent”.
L’empresa francesa PayFit té previst augmentar la seva plantilla a Barcelona un 25% durant el 2021 fins arribar als 73 treballadors. La firma tecnològica, dedicada a l’automatització de nòmines, crearà així una vintena de llocs de treball a la seva filial catalana, especialitzada en serveis per a pimes de diversos sectors, des d’industrials a empreses tecnològiques o de l’àmbit de la comunicació.
Per establir-se a Catalunya l’empresa ha rebut el suport d’ACCIÓ, l’agència per a la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya. Actualment hi ha més de 1.100 filials d’empreses franceses establertes a Catalunya.
PayFit ofereix un software per a l’automatització de la gestió i generació de les nòmines a les pimes, així com altres tasques dels recursos humans com ara les baixes, les vacances o les dietes dels treballadors. L’empresa tecnològica va dissenyar el seu propi codi de programació basant-se en les regulacions de diferents convenis col·lectius per adaptar-se a les necessitats de cada empresa.
Segons el country manager de l’empresa a l'estat espanyol, Yoann Artus, “l’objectiu de PayFit és automatitzar les tasques més burocràtiques i repetitives als responsables dels recursos humans de les empreses perquè puguin centrar-se en allò realment important: el benestar dels seus treballadors”. Amb la incorporació d’un sistema automatitzat també “es poden reduir els errors humans” que poden impactar en el rendiment de l’empresa, especialment en mercats “on les nòmines són complexes de gestionar”.
Per a l’empresa francesa, que va obrir la seva filial a Catalunya l’any 2018, “Barcelona és una ciutat amb un gran ecosistema de startups i molt cosmopolita, amb molta capacitat d’atracció de talent”. A més, segons Artus, “es troba molt a prop de França, tant des del punt de vista geogràfic, com cultural”.
Des de Barcelona, PayFit es dirigeix principalment a pimes de fins a uns 150 treballadors. La tecnològica francesa busca incorporar perfils qualificats per a aquesta oficina (des d’enginyers a càrrecs directius i responsables de vendes), que actualment compta amb una cinquantena de treballadors i disposa d’una estructura independent a la de la seu central de París.
Fundada l’any 2016, PayFit dona servei a 5.000 empreses d’arreu d’Europa i compta amb una plantilla global de 550 treballadors. L’empresa està present a Itàlia, Alemanya i el Regne Unit, a banda de França -on té la seu central- i Catalunya. Des de la seva creació, la tecnològica ha tancat diverses rondes de finançament, la darrera de 90 milions d’euros anunciada fa poques setmanes amb l’objectiu d’assolir un creixement del 100% en relació amb l’any passat.
En concret, l’empresa ha rebut el suport de Catalonia Trade & Investment, l’àrea d’atracció d’inversions estrangeres d’ACCIÓ. Aquesta unitat treballa des de Barcelona i la xarxa de 40 Oficines Exteriors de Comerç i Inversions de Catalunya al món per captar nous projectes d’inversió estrangera a Catalunya al mateix temps que assessora de manera integral les empreses estrangeres per facilitar el procés d’inversió.
PayFit ofereix un software per a l’automatització de la gestió i generació de les nòmines a les pimes, així com altres tasques dels recursos humans com ara les baixes, les vacances o les dietes dels treballadors