El conseller delegat d’ACCIÓ ho ha assegurat durant l’obertura d’un curs virtual intensiu organitzat conjuntament amb Amazon per impulsar la internacionalització de 130 empreses a través de canals digitals
El conseller delegat d’ACCIÓ, Joan Romero, ha assegurat aquest dimecres que “la pandèmia de la Covid-19 també ha accelerat els mecanismes d’internacionalització a través de l’ecommerce, que s’ha convertit en un element importantíssim de futur i competitivitat”. Romero ho ha subratllat durant l’obertura d’un curs virtual intensiu de cinc dies distribuïts en dues setmanes organitzat conjuntament amb Amazon dins la iniciativa Amazon Despega i impartit per la IE University amb l’objectiu d’impulsar les vendes online de 130 empreses catalanes.
Durant la seva intervenció, el conseller delegat d’ACCIÓ ha destacat que “aquesta formació intensiva permetrà a les empreses impulsar les seves vendes online i conèixer les millors estratègies de la mà d’experts en ecommerce” en un context “de gran transformació que ha accelerat la Covid-19 i que afecta tots els sectors”. Romero ha subratllat que el comerç electrònic ja representa l’1,5% del PIB de Catalunya.
En el marc del curs, que serà totalment en format virtual, les empreses catalanes tractaran temàtiques com el màrqueting digital, l’estratègia de venda digital o l’escabilitat, entre d’altres. L’acte d’obertura d’aquest dimecres també ha comptat amb la presència del responsable de Serveis de Marketplace d’Amazon per a l’Estat espanyol, Ryan Frank, i el director de General Management de l’IE Executive Education, Stephen Adamson.
Més vendes internacionals a través dels canals online
Aquest curs virtual s’emmarca dins del nou programa d’ACCIÓ ‘International eTrade’, que té l’objectiu d’ajudar les petites i mitjanes empreses catalanes a desenvolupar els seus canals de venda digitals enfocats al mercat internacional. L’objectiu és donar suport a més de 2.000 empreses catalanes per augmentar les seves vendes a l’exterior a través del comerç electrònic.
En el marc del curs, que serà totalment en format virtual, les empreses catalanes tractaran temàtiques com el màrqueting digital, l’estratègia de venda digital o l’escabilitat, entre d’altres