Com a part de la seva estratègia d’expansió a l’estranger, la firma de joieria preveu obrir 10 establiments més a la capital britànica en els propers anys, a més d’entrar físicament també a França, Alemanya i als Estats Units
- Per al seu primer projecte d’expansió internacional, PDPAOLA ha comptat amb el suport d’ACCIÓ per mitjà de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions de Catalunya a Londres.
- D’origen familiar i fundada el 2014, la companyia va néixer al canal online i actualment té presència en més de 2.000 punts de venda internacionals.
L’empresa catalana PDPAOLA ha obert la seva primera botiga internacional al centre de Londres (Regne Unit). L’obertura de l’establiment, de 110m2 de superfície, marca l’inici de l’expansió internacional de la marca de joieria catalana, que fins ara havia centrat la seva estratègia de venda a l’estranger mitjançant el canal online.
Per al seu primer projecte d’expansió internacional, PDPAOLA ha comptat amb el suport d’ACCIÓ, l’agència per a la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball, per mitjà de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions de Catalunya a Londres.
La primera botiga de PDPAOLA a l’estranger, que entrarà en ple funcionament el mes de febrer, està situada al centre de la capital britànica, al número 18 de Floral Street a la zona de Covent Garden, un important nucli comercial londinenc amb presència de marques globals del sector de la moda.
Tot i iniciar la seva trajectòria al canal digital, el 2021 l’empresa va decidir obrir la seva primera botiga física, a la Diagonal de Barcelona. “Malgrat ser una marca nativa digital, com a part de la nostra expansió, volíem oferir als nostres clients l'experiència física de la botiga, per la qual cosa decidim obrir botigues flagship o insígnia en localitzacions clau”, explica Chief Business Development Officer de l’empresa, Miquel Cardona. D’altra banda, “el 85% del negoci es genera ja fora de l’Estat a través del canal online i del multimarca”, de manera que l’obertura de botigues físiques busca reforçar aquesta estratègia, assegura Cardona.
PDPAOLA tenia clara la destinació per a la seva primera botiga internacional: “Londres és la primera destinació de les nostres vendes online i ja teníem presència en grans superfícies de renom al Regne Unit com Selfridges i John Lewis”, afirma el seu responsable de desenvolupament de negoci. A més, d’acord amb Cardona, la capital britànica “simbolitza una visió global i aquesta és la missió que tenim, construir una marca amb presència directa a tots els continents”.
La companyia té l’objectiu de continuar expandint la seva presència a Londres, on té la previsió d’obrir 10 establiments més en els propers 3 anys. L’estratègia d’expansió internacional de la firma de joieria catalana també inclou la previsió d’obrir tres botigues a Itàlia el 2023, a més d’establir-se físicament a França, Alemanya i als Estats Units durant els pròxims anys.
L’empresa disposa d’un taller a Barcelona, des d’on el seu equip creatiu especialitzat treballa en el disseny de cada peça des del primer esbós, la selecció dels materials i fins a la creació de les mostres finals de cada joia. Per a la fabricació dels seus productes, PDPAOLA fa servir materials sostenibles i promou l’economia circular, també des del punt de vista de la cadena de subministrament, que procura que sigui el més responsable possible.
PDPAOLA és una empresa d’origen familiar, fundada l’any 2014 pels germans Paola i Humbert Sasplugas. Amb seu a Barcelona, compta amb més de 120 treballadors. Aquest 2022 l’empresa ha obert altres sis botigues arreu de l’Estat, mentre que els seus productes també es poden trobar en grans superfícies comercials i més de 2.000 punts de venda internacionals. Recentment, l’empresa també ha tancat un acord de distribució als Estats Units, on té presència en 50 punts de venda.
L'empresa té origen familiar, fundada l’any 2014 pels germans Paola i Humbert Sasplugas