Articles i altres publicacions
Un alt poder adquisitiu i la predisposició al producte de luxe fan de Dubai un mercat imprescindible per a les empreses catalanes per créixer a nivell internacional. La tendència social que apropa els ciutadans dels Emirats a la moda occidental, i la gran quantitat d'establiments de venda del sector, són factors que cal valorar positivament per endinsar-s'hi.
Oportunitat de negoci en moda de luxe a Dubai
És un fet constatat que els Emirats Àrabs han aconseguit erigir-se com un dels principals destins del turisme de luxe. Segons un estudi elaborat per MasterCard, Dubai és la vuitena ciutat més visitada del món i al 2012 atraurà un total de 8,8 milions de turistes. Un sector que generarà enguany prop de 8,8 bilions de dòlars, un 18,5% més que l’any passat i dels quals una bona part recauran en el sector de la moda i complements de luxe.
A la Unió dels Emirats Àrabs el consumidor es decanta pel producte de marca, que el distingeixi i denoti la seva classe social. Habitualment opten per productes europeus o occidentals de molt bona qualitat. Els sectors més beneficiats per aquesta tendència són els segments mitjà i alt.