Casos d'empresa Cosmic
L’estratègia de Cosmic se centra en la millora del seu producte amb disseny i innovació, en cercar proveïdors i reforçar el màrqueting per arribar al mercat en la millor posició. Salvador Martí, director general, explica l'èxit de la seva experiència.
A Cosmic ho tenen clar: quan tens un producte diferenciat, és atractiu a escala mundial; quan tens un producte normal, només pots vendre per cost. D'aquesta manera, s’han consolidat a 50 països i han passat de ser una petita metal·listeria familiar a un referent internacional del sector.
Idees Força
"Quan tens un producte diferenciat és atractiu a escala mundial, quan tens un producte normal només pots vendre per cost".
"El valor afegit als productes dóna més rendibilitat i aquesta rendibilitat es pot reinvertir en disseny".
"El nostre model de gestió se centra a buscar els proveïdors que inverteixen intensivament i són especialistes d'aquell procés".
"Ens hem plantejat arribar a ser líders del mercat europeu en mobiliari, accessoris i mampares de bany en un període de quinze o vint anys. Ho fem amb creixements naturals i amb creixements via adquisició".