Casos d'empresa
L'empresa bagenca ha afrontat una nova estratègia per seduir el públic jove després d'analitzar quin segment de mercat volien atacar. S'hi dirigeixen a través dels canals que ofereixen les noves tecnologies i ampliant l'oferta. Amb la seva àmplia gamma de productes, Conserves Ferrer vol demostrar que es pot cuinar ràpid i amb productes de qualitat.
Conserves Ferrer, l'aposta per obrir nous segments de mercat en precuinats
El públic jove exigeix una oferta que s’adapti plenament al seu estil de vida. Cada moment s’ha d’aprofitar al màxim, hi ha moltes coses per fer, i potser dedicar unes quantes hores a cuinar no és una prioritat. Per això cal buscar fórmules que permetin ser més ràpids i eficients a l’hora de preparar els àpats, però sense perdre la qualitat dels aliments. Aquesta idea l’ha entès molt bé Conserves Ferrer, que més enllà del seu públic tradicional, ha dissenyat una estratègia per tal d’obrir mercat i acostar-se a aquest tipus de consumidor. L’empresa bagenca, dedicada a la producció de conserves, ha potenciat la línia de plats preparats sense perdre la seva condició de productes gurmet.