Casos d'empresa Cooked in Barcelona
Crear els millors pantalons de la mateixa manera que els grans xefs de cuina preparen els seus plats. Aquesta és la filosofia amb què Cooked in Barcelona dissenya i produeix, a través de les seves diverses línies de producte, pantalons per a dona.
Amb els seus particulars menús es presenten davant l'exigent gurmet europeu.
Idees Força
Nascuda el 2005 amb l’herència de dues famílies, l’empresa s’ha especialitzat en pantalons per a dona, amb diferents línies que busquen tipus de públic diferents.
En comptes de deslocalitzar, Cooked in Barcelona ha apostat per mantenir la producció a Catalunya i oferir un producte de qualitat i amb valor afegit.
A través del paral·lelisme amb el món culinari creen i potencien la imatge de la seva marca.
Analitzen el context del mercat que volen treballar per veure quina de les seves marques s’hi adapta millor.
Cooked in Barcelona ja té presència a Alemanya, Dinamarca i Bèlgica, i ara vol entrar al mercat francès.