ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Del petit taller a la marca

Casos d'empresa   Drap Difussion

Un cop esgotat el mercat nacional, Joana Llop va decidir buscar més clients a Europa.

El secret del seu èxit ha estat fer sabates i bosses de cerimònia a un preu assequible i competitiu.

03/09/2008

Joana Llop va fundar Drap Difussion davant la carència de bosses de cerimònia de qualitat. L'èxit va ser inmediat i el 1991 l'empresa es va convertir en un referent del seu sector.

L'expansió a l'estranger s'inicia el 1992 a la fira de Milà i ràpidament van veure que els aniria millor a d'altres fires europees. En l'actualitat ja arriben a més de 45 països del cinc continents com Itàlia, Japó o Aràbia Saudí.

Els països Àrabs i les zones emergents com Rússia o Àsia són els propers objectius de Joana Llop.

Actualment l'empresa ofereix més de 50 models de bosses per temporada i produeix i comercialitza sabates i altres complements.

Idees Força

  • Quan arriba el moment en que no tens més clients d'àmbit nacional, has de buscar-los fora, si no, mai podràs crèixer.
  • La clau del seu èxit ha estat oferir un producte de qualitat a un preu competitiu i de producció nacional.
  • Sempre hi ha mercats nous per vendre i nous materials per aplicar en els seus dissenys.