Casos d'empresa Grup Serhs
El que va néixer el 1975 com una cooperativa avui s'ha convertit en un dels principals proveïdors de serveis turístics en tot el món amb projectes a Rússia, el Marroc i el Brasil.
Aquest creixement internacional ha estat gràcies a l'experiència adquirida per detectar les oportunitats de negoci i saber oferir un producte diferenciat segons el país, i així, crear valor afegit.
Mostra d'això és l'ús de la innovació i les noves tecnologies a l'hora de prestar serveis i reformular les relacions entre el client i el proveïdor.
Idees Força
Adaptar els serveis segons les característiques de cada zona i per crear valor afegit. Això passa per una bona tria del país i del soci autòcton.
Oferir un ampli ventall de serveis integrals i establir una relació de partnership entre el proveïdor i el client.
La innovació i les noves tecnologies són cabdals per oferir serveis diferenciats i de qualitat.
Cal immergir als treballadors i socis en una organització horitzontal per aconseguir major rendiment i motivació.