ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Tous, la joia de la innovació

Casos d'empresa   Tous

Tous ha evolucionat des d'un petit taller de joieria per convertir-se en una marca de referència també en el sector de la moda. La innovació en tots els camps de l'empresa els ha situat als millors aparadors d'arreu del món i han fet del seu ós una icona reconeguda per tothom.

22/03/2013

Idees Força

Als anys vuitanta van començar a parlar de marca amb un posicionament mitjà-alt (luxe assequible), i amb la premissa que tots els seus productes havien de respirar els valors de Tous.

Tenir altres productes més enllà de la joieria (bosses, marroquineria, fragàncies, ulleres o rellotges) ajuda la marca a posicionar-se d'una manera més transversal.

S'ha de sorprendre el client constantment, però sense fugir mai del que és i significa la marca.

Tous es vertebra al voltant de tres valors principals: tendresa, actitud jove i diversió.

Les seves botigues innoven en el sector de la joieria, exposant els productes d'una manera més pròpia de les botigues de moda.

Perfil digital