Casos d'empresa SinMaletas
Malgrat l'auge dels viatges low cost, no tot són comoditats. Recàrrecs per excés de pes, cues per facturar i recollir equipatges o fins i tot la seva pèrdua.
L'empresa catalana SinMaletas ha sabut trobar el seu espai al mercat online convertint-se en una referència pels estudiants amb beques a l'estranger, empresaris o equips esportius.
Recullen les pertinences de l'usuari i les porten on ell desitgi perquè pugui viatjar amb les mans a les butxaques.

Transportar la comoditat amb un clic
Nascuda el 2008 com un projecte pioner a Espanya, a SinMaletas no li ha calgut un espai físic per créixer. La seva decidida aposta per un negoci 100% online, ha rebut una bona acollida per part d’un nombre d’usuaris que no ha parat de créixer. Aquesta exclusiva presència a la xarxa ha triomfat “gràcies a la viralitat dels nostres clients a les xarxes socials, fòrums, blocs i comunitats online en general”, assegura Verònica Rioja, responsable de Tecnologia i Comunicació de l’empresa.
Per la dirigent de SinMaletas, la seva tasca permet “una nova manera de viatjar: ràpida, còmoda i segura tant pels clients com pel seu equipatge”. La idea va sorgir per tal “d’omplir un buit en el mercat, donant una alternativa a tots els viatgers que necessiten endur-se la seva roba, llibres o efectes personals amb ells”. Per Rioja, “l’usuari tenia la necessitat de poder viatjar tranquil·lament, sense estar pendent de les seves maletes ni de pagar recàrrecs si a última hora porten sobrepès”.