ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Costa Brava Mediterranean Foods, unificar els productes en una sola marca

Casos d'empresa   Elisabeth Cañigueral, presidenta de Costa Brava Mediterranean Foods

Costa Brava Mediterranean Foods és una empresa amb 50 anys de trajectòria en el sector porcí. Ara, i amb el suport del Clúster carni i de proteïna alternativa, INNOVACC, viu un procés de transformació i unificació de la seva marca i treballa per enfortir la seva àrea comercial.

21/01/2020

L'empresa Costa Brava Mediterranean Foods, amb més de 3.400 treballadors i dedicada al sector de la carn de porcí, produeix 250 milions de quilos anuals de carn processada, el 70% dels quals els exporten a una cinquantena de països d'arreu del món. Amb aquestes dades tan destacades, l'empresa està treballant per consolidar la seva marca amb l'objectiu que unifiqui tots els seus productes. Per altra banda, esta immersa en el reforç de l'àrea comercial i de màrqueting per seguir millorant el posicionament de marca.

Tot plegat, ho va explicar Elisabeth Cañigueral, presidenta de la companyia, en el marc de la VII Jornada de canvi estratègic en clústers celebrada a IESE.

Vols conèixer els altres casos d'aquesta jornada? Descobreix com els clústers han ajudat Promsa i Guilera.

Serveis relacionats

Troba el teu clúster

El clúster és l'espai on reforçar la competitivitat de l'empresa

Pàgines relacionades