Catàlegs
La Generalitat de Catalunya acompanya desenes d’empreses i centres tecnològics al Pavelló Catalunya del MWC Barcelona. Descobreix la seva ubicació i els serveis i la tecnologia que ofereixen al Congress Square (CS210-220).
Les empreses catalanes al MWC 2026
El Mobile World Congress (MWC) tornarà a posar Barcelona a l’epicentre de la tecnologia mundial del 2 al 5 de març en la que serà la 20a edició d'aquest certamen al nostre país. Una vegada més, la Generalitat de Catalunya acompanya empreses, entitats i centres tecnològics catalans al Pavelló Catalonia per donar-los l’oportunitat de mostrar-se al món.
La zona expositiva del pavelló català acollirà els estands individuals de les 44 empreses i centres tecnològics de l’ecosistema digital català que participen en l’esdeveniment amb el suport de la Generalitat de Catalunya per poder-hi exposar els seus productes, solucions i serveis, accedir a nous contactes internacionals i negociar acords de cooperació internacional. Descobreix-les al Catàleg d'empreses catalanes al MWC (document .PDF).
Coneix el detall de les empreses i startups catalanes que participaran al MWC i al 4YFN! Descobreix-les al Catàleg d'empreses i startups catalanes al MWC (document .PDF).
Les startups catalanes també tenen el seu espai al 4YFN
Prop d'una quarantena de startups catalanes del Barcelona & Catalonia Startup Hub també exposaran a la fira. Descobreix les empreses emergents que participaran al Pavelló Catalonia del 4YFN!