ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Els nous reptes del comerç internacional

Casos d'empresa   Urbiòtica, Tapp Water i Ramon Clemente

Coincidint amb la Setmana de la Internacionalització, les empreses Urbiòtica, Tapp Water i Ramon Clemente parlen dels grans reptes de present i futur del comerç internacional.

Quin és el futur del comerç internacional? Rocio Alcocer, de Tapp Watter, Marc Boher, Commercial Officer, de Urbiòtica i Vicens Pedret, Deputy Ceo de Ramon Clemente, donen la seva visió del futur del comerç per a les empreses internacionalitzades.

Parlen d’aspectes com la necessitat d’entendre i d’estar preparat per vendre al mercat de destí o de la importància de tenir la producció i els proveïdors a prop en un moment de mancança de matèria prima i d'increment de costos. Un aspecte positiu de cara a l’augment del comerç internacional és el paper facilitador de la digitalització per trobar nous clients o canals de venda.

Aquestes són tres de les empreses que van participar a la sessió inaugural de la Setmana de la Internacionalitazació.

Serveis relacionats

International eTrade

Aprofita els canals digitals per vendre a tot el món