Idees d'experts Jaume Giné
El continent asiàtic vol assumir el protagonisme en el lideratge de l'economia mundial. Dins d'aquest gran mercat destaca el paper de Corea del Sud, un petit país especialista a generar grans oportunitats de negoci.
Jaume Giné, secretari general de Casa Àsia, relata les característiques bàsiques d'un país obert al món, on un 80% del PIB pertany a les exportacions.
Idees Força
És més fàcil entrar a Corea del Sud que a la Xina o l'Índia. És el 8è país del món amb facilitat per fer-hi negocis segons el Banc Mundial, l'any 2012.
Corea del Sud és un país molt obert al món, amb tractats de lliure comerç amb la Unió Europea, els Estats Units, Xile, Singapur o l'Índia. El 80% del PIB pertany al sector exportador.
No disposen de recursos naturals i per això potencien els recursos humans, fet que els permet trobar constantment grans oportunitats de negoci.
País madur en el comerç amb l'exterior, amb dimensions apropiades, situat entre el Japó i la Xina, i amb una població envellida que ofereix moltes oportunitats de negoci.
Seül és el segon mercat asiàtic del luxe.