El més ferotge dels tigres asiàtics
Corea ha passat de ser un dels països més pobres del món a convertir-se en la 12a economia del planeta. El tigre asiàtic més desenvolupat ofereix una economia madura, un desenvolupament equilibrat (9 posicions per sobre de l'Estat espanyol en l'Índex de Desenvolupament Humà, per exemple) i un conjunt d'oportunitats atractives per a les empreses catalanes competitives i amb ganes de conquerir un dels mercats més interessants de l'Extrem Orient.
S'espera que sigui important que el mercat d'aliments coreà sigui seleccionat per la generació MZ de 2030, que valora el «consum de venjança» i «l'experiència de consum digital» mentre satisfà les necessitats de salut i comoditat.
Desplegar més opcions de Alimentació a Corea: un sector obert a la cultura europeaTot i que ja hi ha empreses catalanes i espanyoles al mercat d'alimentació a Corea, els importadors coreans estan disposats a buscar nous productes del sector de l'alimentació, ja que els consumidors estan més exposats a la cultura europea. Especialment, després de la pandèmia de la Covid-19, ha augmentat el consum dels productes de preparació fàcil i casolana com ara els Home Ready Meal, a més de productes que es consideren «millors» per a la salut, com per exemple, entre d'altres, els següents: menjars i begudes d'origen vegetal i sense gluten, i menjars «funcionals» com els suplements proteics, entre d'altres.
Amagar més opcions de Alimentació a Corea: un sector obert a la cultura europea