Idees d'experts Alfredo Ouro
El primer mercat lliure d'habitacions d'hotel és la proposta de Hall St, projecte guanyador del premi Fòrum d'Inversió a l'empresa amb més potencial d'innovació i d'internacionalització, que consisteix en 75 hores d'assessorament en internacionalització per part d'ACCIÓ.
El seu fundador, Alfredo Ouro, opina que l'error és la base de l'aprenentatge de tot emprenedor i anima a assumir riscos per aprendre dels errors i emprendre el camí adequat.
Idees Força
Sense intermediaris: Els usuaris poden negociar preus directament amb els establiments, vendre o traslladar habitacions si canvies de plans, i connectar directament amb altres usuaris per estalviar o buscar company de viatge.
Projecte únic: Vam néixer com a projecte únic a l'entendre una habitació d'hotel com un producte traslladable entre usuaris i al connectar directament usuaris de tot el món.
Necessàriament internacional: No té sentit focalitzar-nos a Catalunya o Espanya. Ens hem convertit en una comunitat global.
Interessant per a l'usuari: El primer que havíem de fer és crear un producte realment interessant per a l'usuari. El següent pas ha estat incorporar molta oferta i ara el repte és el llançament massiu.
L'errada és un aliat, no un problema: En un projecte innovador tot el futur és desconegut. Has de tenir força per avançar assumint el risc que t'equivocaràs i aprendre de les errades per agafar el camí adequat.
El Fòrum, una oportunitat: Ha estat la primera vegada que hem pogut adreçar-nos a un públic on a més d'inversors i haguessin usuaris, amb molt bona rebuda.