La força del turisme i la gastronomia
Catalunya és una destinació turística destacada i una de les principals d'Europa. L'excel·lent oferta de restauració i l'enorme prestigi gastronòmic, així com el ventall d'activitats esportives i d'oci disponibles, són elements cabdals per seguir sent una destinació imprescindible.
Al febrer de 2018 es va crear la Unió d'Esports Electrònics al Japó. El gran públic japonès està familiaritzat amb els esports electrònics. S'espera que aquest mercat al Japó creixi fins als 10.000 milions de iens l'any 2022.
Desplegar més opcions de Japó desperta als esports electrònicsEl mercat dels esports electrònics es va multiplicar per 13 en comparació amb el 2017. Encara que el Japó va arribar bastant tard a la tendència dels esports electrònics per la diferència en la cultura del joc, la creació de la Unió d'Esports Electrònics del Japó va comportar no només un ràpid augment en la cobertura mediàtica, sinó també l'aparició dels primers programes de televisió dedicats a aquesta modalitat i, en conseqüència, els primers patrocinis. El nombre d'aficionats va augmentar i avui dia un 15% dels 15 milions de persones al Japó que veuen continguts de vídeo són aficionats als esports electrònics. La nova tendència és que les empreses grans japoneses estan interessades a patrocinar els esports electrònics.
Amagar més opcions de Japó desperta als esports electrònics