Idees d'experts Robin Singh
Robin Singh, director de l’Oficina Exterior d’ACCIÓ a Bombai, explica com és l’Índia per fer-hi negocis: un mercat gegantí, ple d’atractius per a les empreses catalanes i on la visió a llarg termini és imprescindible per tenir-hi èxit.
Les xifres per descriure un gegant com l’Índia resulten aclaparadores: es tracta del país més poblat de la Terra, una de les economies que més creixen (més d’un 7% anual), on hi ha el percentatge més alt de població jove i una de les classes mitjanes més grans del món. Un país, doncs, que cal tenir en compte a l'hora d'expadir-se al món i que és neutral en termes geopolítics. "Treballem bé amb els Estats Units, Europa, la Xina i també amb la resta del món", indica Robin Singh, director de l'Oficina Exterior d’ACCIÓ a Bombai.
El país ofereix bones oportunitats en sectors destacats de l’economia catalana com són els de l'automoció, la transformació digital, les ciutats intel·ligents o la gestió de l'aigua. Singh, però, avisa: "Les empreses han d'estar a l'Índia a mig i llarg termini. L'Índia no és un mercat on només trucar la porta venguis alguna cosa. Has de construir relacions. Has d'entendre la cultura i has de tenir el soci adequat per aconseguir-ho".
Fes negocis a l'Índia
Si tens dubtes o tens un projecte internacional entre mans, ja pots contactar amb l'Oficina Exterior d’ACCIÓ a Bombai. El suport imprescindible per fer realitat els teu projectes al país!