ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

El camí europeu per construir gegants tecnològics

Idees d'experts   Jean de la Rochebrochard, soci de Kima Ventures

Jean de la Rochebrochard, soci de Kima Ventures, analitza des de la perspectiva francesa per què l’ecosistema europeu té més dificultats que el dels Estats Units per generar campions globals; i ofereix algunes claus per revertir aquesta tendència.

27/06/2018

Què fa falta per construir gegants tecnològics a Europa? Amb aquesta pregunta ha obert Jean de la Rochebrochard, soci de Kima Ventures, el Fòrum d’Inversió d’ACCIÓ 2018. Una edició on França ha estat el país convidat i l’expert inversor ha repassat les raons que expliquen el diferent ritme de creació de campions globals entre els Estats Units i Europa.

L’inversor també parla sobre el paper que estan jugant els fons de capital risc europeus i quins són els principals reptes per a les startups del continent, a qui reivindica la necessitat d’una cultura i ambició global des del primer dia.

Serveis relacionats

ACCIÓ Startup Forum

El punt de trobada anual per als millors projectes emprenedors

Barcelona & Catalonia Startup Hub

El portal de les startups més disruptives. Busques innovació? Vols formar-ne part? Descobreix-lo!

Pàgines relacionades