• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

"El coneixement és una font d'avantatge competitiu"

Idees d'experts   Josep Prous

Empresa biotecnològica de gran tradició, l'Institut Prous exporta el seu coneixement a mercats com el japonès, on la indústria farmacèutica té un gran potencial. Josep Prous, vicepresident de recerca i desenvolupament de l'empresa, explica la seva experiència en el creixement de la companyia i la seva implantació al mercat nipó.

Idees Força

Empresa amb més de 50 anys d'experiència, troben clients en la indústria farmacèutica, les universitats i els centres de recerca, o en les agències reguladores.

Si un producte té èxit al Japó funcionarà a d'altres mercats. Sempre llancen els productes en primer lloc a aquest país.

Per entrar al mercat japonès cal un pla de negoci i de planificació financera. Cal pensar a obtenir rendibilitat a llarg termini.

És vital anar de la mà dels japonesos per poder entendre totes les característiques i especificitats del mercat.

Cal invertir de forma estratègica ja que no és un país barat.

Cal cuidar molt el client japonès i aprofitar aquest mercat per retroalimentar-ne d'altres de la zona.

Perfil digital