La potència del sol naixent
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Cercador
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Japó
Videojocs
Japó
Automoció, moto i mobilitat lleugera
El Japó és el tercer productor mundial de vehicles, amb una producció de 8,57 milions l'any 2023, 16 % més que la xifra de l'any 2022. Tota la producció del Japó és per a marques japoneses. També hi ha marques de motos reconegudes mundialment.
Desplegar més opcions de El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futurEls OEM de vehicles i motos japonesos se senten molt alerta de la necessitat d'adaptar-se al canvi a CASE i de cotxes del futur. Així, hi ha espai per a les empreses innovadores del sector que ofereixen solucions, components o tecnologies relacionades amb el control automàtic, el vehicle connectat, els vehicles de piles combustibles i els vehicles elèctrics.
Amagar més opcions de El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futurJapó
Alimentació
El Japó és 7è importador de productes alimentaris de Catalunya. L'import total d'exportació arriba a uns 350 milions d'euros, xifra que representa el 41 % de l'exportació total de Catalunya al Japó.
Desplegar més opcions de Japó, l'aparador dels productes gurmet del mónTambé la signatura de l'Acord Bilateral entre la UE i el Japó, que es va signar el febrer del 2019, afavoreix la competició de productes europeus davant de productes d'altres continents. El mercat és sensible a les noves tendències —per exemple, els productes orgànics tenen bona acollida.
Amagar més opcions de Japó, l'aparador dels productes gurmet del mónJapó
Energia i recursos
El Govern ha escollit les energies renovables, l'hidrogen, l'amoníac combustible, l'energia tèrmica de nova generació i l'energia nuclear, entre d'altres.
Desplegar més opcions de El Japó es compromet a aconseguir la neutralitat de carboni el 2050Hi ha interès per les tecnologies relacionades amb l'energia eòlica marina (parts d'aerogeneradors i aerogeneradors flotants), l'amoníac combustible (bufador combustió), l'hidrogen (turbines per a la generació d'energia, fabricació d'acer amb reducció d'hidrogen, vaixells de transport, electrolitzadors d'aigua) i reactors d'energia nuclear (energia nuclear per a la producció d'hidrogen), entre d'altres.
Amagar més opcions de El Japó es compromet a aconseguir la neutralitat de carboni el 2050Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci
Vols saber més sobre oportunitats de negoci?
Assessorament en internacionalització i comerç internacional

T'assessorem en la internacionalització i comerç internacional de la teva empresa. Descobreix com podem ajudar-te

Participa a Catalonia Exponential Leaders i impulsa nous mercats amb tecnologies emergents i innovació disruptiva
Exportació amb les Oficines Exteriors de Catalunya

Descobreix com podem ajudar-te a augmentar les teves exportacions o implantar-te als principals països del món
Transformació de la indústria de la mobilitat i l'automoció

Aconsegueix assessorament per transformar la teva empresa d'automoció cap a la mobilitat elèctrica i sostenible
Trade Portal: informació pràctica per exportar

Trade Portal d'ACCIÓ ofereix recursos per fer créixer el teu negoci a l'exterior. Aranzels a les importacions, llicències i controls per exportar...
La seva demanda interna sempre espera nous productes. Històricament el mercat japonès és molt important quant a la seva grandària i al seu desenvolupament.
Desplegar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocsFires tan reconegudes internacionalment com la Tokyo Game Show o d'altres com "BITSUMMIT" i "gamedungeon" en són prova. Hi ha possibilitats de col·laboració entre empreses de Catalunya i el Japó en matèria de desenvolupament. El segment indie amb la seva proposta de jocs originals i innovadors crida l'atenció del consumidor nipó. La distribució digital mitjançant plataformes i botigues en línia, especialment en el cas de jocs per a smartphone i indie està en auge.
Amagar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocs