La potència del sol naixent
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Cercador
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Japó
Energia i recursos
Japó
Automoció, moto i mobilitat lleugera
El Japó és el tercer productor mundial de vehicles, amb una producció de 8,57 milions l'any 2023, 16 % més que la xifra de l'any 2022. Tota la producció del Japó és per a marques japoneses. També hi ha marques de motos reconegudes mundialment.
Desplegar més opcions de El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futurEls OEM de vehicles i motos japonesos se senten molt alerta de la necessitat d'adaptar-se al canvi a CASE i de cotxes del futur. Així, hi ha espai per a les empreses innovadores del sector que ofereixen solucions, components o tecnologies relacionades amb el control automàtic, el vehicle connectat, els vehicles de piles combustibles i els vehicles elèctrics.
Amagar més opcions de El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futurJapó
TIC i transformació digital
L'any 2022, el Govern japonès ha elaborat un pla de digitalització rural en el marc de la iniciativa d'expansió de les tecnologies digitals a tot el país per revitalitzar les zones rurals.
Desplegar més opcions de La nova iniciativa japonesa Digital Garden City NationEl pla inclou les iniciatives següents:
Japó
Videojocs
La seva demanda interna sempre espera nous productes. Històricament el mercat japonès és molt important quant a la seva grandària i al seu desenvolupament.
Desplegar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocsFires tan reconegudes internacionalment com la Tokyo Game Show o d'altres com "BITSUMMIT" i "gamedungeon" en són prova. Hi ha possibilitats de col·laboració entre empreses de Catalunya i el Japó en matèria de desenvolupament. El segment indie amb la seva proposta de jocs originals i innovadors crida l'atenció del consumidor nipó. La distribució digital mitjançant plataformes i botigues en línia, especialment en el cas de jocs per a smartphone i indie està en auge.
Amagar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocsVols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci
Vols saber més sobre oportunitats de negoci?
El Govern ha escollit les energies renovables, l'hidrogen, l'amoníac combustible, l'energia tèrmica de nova generació i l'energia nuclear, entre d'altres.
Desplegar més opcions de El Japó es compromet a aconseguir la neutralitat de carboni el 2050Hi ha interès per les tecnologies relacionades amb l'energia eòlica marina (parts d'aerogeneradors i aerogeneradors flotants), l'amoníac combustible (bufador combustió), l'hidrogen (turbines per a la generació d'energia, fabricació d'acer amb reducció d'hidrogen, vaixells de transport, electrolitzadors d'aigua) i reactors d'energia nuclear (energia nuclear per a la producció d'hidrogen), entre d'altres.
Amagar més opcions de El Japó es compromet a aconseguir la neutralitat de carboni el 2050