La potència del sol naixent
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Cercador
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Japó
Química i plàstics
Japó
TIC i transformació digital
L'any 2022, el Govern japonès ha elaborat un pla de digitalització rural en el marc de la iniciativa d'expansió de les tecnologies digitals a tot el país per revitalitzar les zones rurals.
Desplegar més opcions de La nova iniciativa japonesa Digital Garden City NationEl pla inclou les iniciatives següents:
Japó
Alimentació
El Japó és 7è importador de productes alimentaris de Catalunya. L'import total d'exportació arriba a uns 350 milions d'euros, xifra que representa el 41 % de l'exportació total de Catalunya al Japó.
Desplegar més opcions de Japó, l'aparador dels productes gurmet del mónTambé la signatura de l'Acord Bilateral entre la UE i el Japó, que es va signar el febrer del 2019, afavoreix la competició de productes europeus davant de productes d'altres continents. El mercat és sensible a les noves tendències —per exemple, els productes orgànics tenen bona acollida.
Amagar més opcions de Japó, l'aparador dels productes gurmet del mónJapó
Videojocs
La seva demanda interna sempre espera nous productes. Històricament el mercat japonès és molt important quant a la seva grandària i al seu desenvolupament.
Desplegar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocsFires tan reconegudes internacionalment com la Tokyo Game Show o d'altres com "BITSUMMIT" i "gamedungeon" en són prova. Hi ha possibilitats de col·laboració entre empreses de Catalunya i el Japó en matèria de desenvolupament. El segment indie amb la seva proposta de jocs originals i innovadors crida l'atenció del consumidor nipó. La distribució digital mitjançant plataformes i botigues en línia, especialment en el cas de jocs per a smartphone i indie està en auge.
Amagar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocsVols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci
Vols saber més sobre oportunitats de negoci?
El Japó es va comprometre a aconseguir la neutralitat de carboni el 2050. La societat japonesa s'està conscienciant de la necessitat de controlar l'ús de plàstics i incrementar-ne el reciclatge.
Desplegar més opcions de Solucions per al reciclatge de plàstics i nous materialsLes tecnologies per reciclar en el sector químic orgànic (reciclatge i transformació de materials) o les tecnologies de sensors (per detectar contaminació en l'aire i en l'aigua) són algunes de les tecnologies cercades. També moltes empreses químiques cerquen nous materials o l'ús de materials innovadors. Un exemple de materials nous cercats són els bioplàstics.
Amagar més opcions de Solucions per al reciclatge de plàstics i nous materials