• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Japó

La potència del sol naixent

El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.

Oportunitats de negoci al Japó i a l'Extrem Orient

Alimentació especialitzada i gurmet

Japó

Alimentació especialitzada i gurmet


Alimentació i sector gurmet

El Japó és un mercat atractiu d'un alt poder adquisitiu però és necessari elaborar una estratègia de branding encertada.
Al Japó, algunes de les oportunitats del sector alimentari són, a part dels productes gurmet en envasament de disseny, els productes que es puguin associar a la salut, com ara els aliments orgànics i ingredients naturals en substitució d’additius i conservants, els productes amb traçabilitat i lliures d’antibiòtics.
Smart Cities

Japó

Smart Cities


Societat sostenible

A l'espera dels Jocs Olímpics de Tòquio 2020, amb una disminució de la població nacional i, al mateix temps, amb un augment de turistes estrangers, el Japó està en fase de reconstruir comunitats i infraestructures per al futur.
Els materials, els productes o les tecnologies relacionats amb les ciutats intel·ligents, amb l'eficiència energètica, la mobilitat sostenible i les energies renovables tindran oportunitats.
Alimentació

Japó

Alimentació


L'Acord comercial bilateral (EPA) beneficia el sector alimentació

El 8 de desembre de 2017, la Unió Europea i el Japó van tancar l’acord de lliure comerç més gran del món: l’Acord d’associació econòmica UE-Japó (EPA).

Els importadors estan interessats a explorar nous proveïdors per obtenir el possible benefici que ofereix l’EPA. Les categories que es beneficiarien de l’EPA serien des de diversos productes agrícoles, com l’oli d’oliva, el vi, el pernil, la carn de boví i porcí, el formatge i fins i tot una varietat de productes industrials.

Automoció i moto

Japó

Automoció i moto


Automoció i vehicle del futur

El Japó és el tercer productor mundial de vehicles. El 2016 el Japó va produir 9,4 milions de vehicles nous. Oportunitat també per a subsectors del futur.

Les exportacions catalanes han anat augmentant i es preveuen oportunitats per a les empreses catalanes del sector. També, hi haurà possibilitats per als subsectors futuristes, com la tecnologia de control automàtic, el vehicle connectat, els vehicles de piles combustibles i vehicles elèctrics.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Japó: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial