La potència del sol naixent
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Cercador
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Japó
Alimentació
Japó
TIC i transformació digital
L'any 2022, el Govern japonès ha elaborat un pla de digitalització rural en el marc de la iniciativa d'expansió de les tecnologies digitals a tot el país per revitalitzar les zones rurals.
Desplegar més opcions de La nova iniciativa japonesa Digital Garden City NationEl pla inclou les iniciatives següents:
Japó
Energia i recursos
El Govern ha escollit les energies renovables, l'hidrogen, l'amoníac combustible, l'energia tèrmica de nova generació i l'energia nuclear, entre d'altres.
Desplegar més opcions de El Japó es compromet a aconseguir la neutralitat de carboni el 2050Hi ha interès per les tecnologies relacionades amb l'energia eòlica marina (parts d'aerogeneradors i aerogeneradors flotants), l'amoníac combustible (bufador combustió), l'hidrogen (turbines per a la generació d'energia, fabricació d'acer amb reducció d'hidrogen, vaixells de transport, electrolitzadors d'aigua) i reactors d'energia nuclear (energia nuclear per a la producció d'hidrogen), entre d'altres.
Amagar més opcions de El Japó es compromet a aconseguir la neutralitat de carboni el 2050Japó
Videojocs
La seva demanda interna sempre espera nous productes. Històricament el mercat japonès és molt important quant a la seva grandària i al seu desenvolupament.
Desplegar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocsFires tan reconegudes internacionalment com la Tokyo Game Show o d'altres com "BITSUMMIT" i "gamedungeon" en són prova. Hi ha possibilitats de col·laboració entre empreses de Catalunya i el Japó en matèria de desenvolupament. El segment indie amb la seva proposta de jocs originals i innovadors crida l'atenció del consumidor nipó. La distribució digital mitjançant plataformes i botigues en línia, especialment en el cas de jocs per a smartphone i indie està en auge.
Amagar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocsVols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci
Vols saber més sobre oportunitats de negoci?
El Japó és 7è importador de productes alimentaris de Catalunya. L'import total d'exportació arriba a uns 350 milions d'euros, xifra que representa el 41 % de l'exportació total de Catalunya al Japó.
Desplegar més opcions de Japó, l'aparador dels productes gurmet del mónTambé la signatura de l'Acord Bilateral entre la UE i el Japó, que es va signar el febrer del 2019, afavoreix la competició de productes europeus davant de productes d'altres continents. El mercat és sensible a les noves tendències —per exemple, els productes orgànics tenen bona acollida.
Amagar més opcions de Japó, l'aparador dels productes gurmet del món