Oportunitats de negoci internacionals
El volum d'exportació de la indústria de continguts el 2022 de Corea del Sud va ser al voltant de 12.276 milions d'euros i ha augmentat gradualment en els darrers 10 anys.
El govern de Corea del Sud planeja diversos programes de suport per a la indústria de continguts amb l'objectiu d'exportar 20.400 milions d'euros per al 2030. Per tant, s'espera que no només les grans empreses de producció, sinó també les petites i mitjanes empreses de producció, estiguin interessades a explorar diverses IP i la cooperació a l'estranger per a la producció de contingut.
Davant aquesta situació, sembla que la col·laboració serà possible tant amb empreses de producció com amb startups tecnològiques (IA, Metaverso, VR, XR).