Presentacions i altres materials
A través d'iniciatives de màrqueting esportiu, les empreses poden augmentar la competitivitat, establir una millor relació amb els seus clients, optimitzar el model de negoci o aconseguir que l'experiència dels usuaris sigui més enriquidora.
En la sessió del passat 28 de gener, David Serrahima, director general d’Octagon a Espanya, va fer una explicació teòrica sobre iniciatives de màrqueting esportiu. Jaume Alemany, director de màrqueting de DAMM, va donar a conèixer l’experiència de la companyia que, des de fa anys, aposta per una estratègia de màrqueting dins del sector de l’esport. Albert Lorente, coordinador de les Indústries Culturals i de l’Experiència, va presentar el Programa d'impuls de les Indústries Culturals i basades en l'Experiència.
Presentacions
Presentació sobre els coneixements en l'àmbit del màrqueting esportiu. David Serrahima, director general d'Octagon
Presentació del cas de DAMM. Jaume Alemany, director de màrqueting
Presentació de les Indústries Culturals i basades en l'Experiència. Albert Lorente, coordinador de les Indústries Culturals i de l'Experiència