Què has de saber?
La resolució d'aprovació dels plans tècnics de gestió i millora forestal (PTGMF) i els plans simples de gestió forestal (PSGF) autoritza totes les actuacions planificades.
La propietat ha de comunicar al Centre de la Propietat Forestal (CPF) l'inici dels treballs corresponents a les actuacions programables i els aprofitaments de fusta o llenya per a consum propi.
Relació codificada d'actuacions forestals programables i no programables
Aquest tràmit només el podeu fer presencialment si sou un particular.
Els autònoms, professionals, empreses, entitats i altres col·lectius heu de tramitar per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Organisme responsable
Altres organismes relacionats
Als propietaris forestals de finques de titularitat privada que disposin d’un PTGMF/PSGF aprovat i vigent.
La comunicació cal realitzar-la 10 dies abans de començar els treballs.
Només cal emplenar l'imprès de sol·licitud i adjuntar en la mateixa el document pertinent a l’actuació/modificació a realitzar. (És el mateix formulari que en la presentació en paper)
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Comunicar
Aquest tràmit només el podeu fer presencialment si sou un particular.
Els autònoms, professionals, empreses, entitats i altres col·lectius heu de tramitar per internet.
Quan envieu el formulari us heu d’identificar amb l’idCATMòbil o un certificat digital de persona vinculada.
-
Segon pas
Rebre la resposta de l'Administració
Un cop tramitada la comunicació, a la pantalla apareixerà el número de comunicació, el número de registre d'entrada, data i hora de tramitació.
Un cop tramitada la comunicació, a la pantalla apareixerà el número de comunicació, el número de registre d'entrada, data i hora de tramitació.
Aquesta informació es necessària per qualsevol consulta o gestió.
Aquest avís servirà per fer les actuacions que es comuniquen durant un any des de 10 dies després de la data de comunicació.
Com es rep la resposta?
Els autònoms, professionals, empreses i altres col·lectius rebreu una notificació electrònica. Podeu accedir al contingut a través del servei e-NOTUM.
Si sou un particular rebreu la notificació a l’adreça postal que consta en el formulari de sol·licitud. També podreu accedir a la notificació electrònica a través del servei e-NOTUM.
-
Tercer pas
Consultar l’estat del tràmit
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Àrea privada (amb idCAT Mòbil o/i certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF)
- Al telèfon 012 (amb el codi identificador (ID) del tràmit i el DNI/NIF).
- A qualsevol Oficina d’atenció ciutadana (OAC), si sou un particular.