Què has de saber?
Procés selectiu de nou accés, mitjançant el sistema de concurs oposició, per cobrir 24 places en règim de personal laboral fix de xofer i xofera dels serveis de representació, del grup C2, del Departament d'Economia i Finances (convocatòria L007/24).
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aportis per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Per presentar la sol·licitud, t'has d'identificar mitjançant l'idCat Mòbil o un certificat digital.
Seguiment del procés de selecció
Consulta l'apartat de Concursos i oposicions a la pàgina web del Departament d'Economia i Finances.
Consulta els Temaris de les categories professionals de personal laboral de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
Organisme responsable
A les persones que reuniu els requisits de participació establerts a les bases de la convocatòria.
Termini per presentar la sol·licitud: del 20 de setembre de 2024 al 17 d'octubre de 2024.
Sol·licitud de participació
D’acord amb les bases de la convocatòria, amb la sol·licitud, dones el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de tramitació del procés selectiu, d’acord amb la normativa vigent, així com perquè l’òrgan convocant i l'Òrgan Tècnic de Selecció facin les comprovacions i les acreditacions d’ofici, llevat que manifestis el contrari en la sol·licitud d'admissió.
Si no autoritzes la consulta de dades perquè es faci la comprovació d'ofici de les situacions declarades a la sol·licitud, has de presentar juntament amb la sol·licitud d'admissió la documentació acreditativa dins el termini corresponent.
Les persones aspirants heu de reunir els requisits que consten al punt 2 de l'annex 1 de les bases de la convocatòria d'aquest procés de selecció.
Els requisits s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir fins a la data de la formalització per escrit dels contractes de treball.
Els imports de la taxa són els següents:
a) Taxa general: 31,05 €.
b) Amb la bonificació per membre de família monoparental o de família nombrosa de categoria general: 21,75 €.
c) Amb la bonificació per membre de família monoparental o de família nombrosa de categoria especial, o per a les dones que acreditin la condició de víctima de violència masclista, o també per als fills que en depenguin: 15,55 €.
Exempció del pagament de la taxa
No has de pagar la taxa si, dins el termini de presentació de sol·licituds, et trobes en algun d'aquests supòsits:
- en situació de desocupació i no perceps cap prestació econòmica;
- si estàs jubilat; i,
- si tens la condició legal de persona amb discapacitat, amb un grau igual o superior al 33%.
Passos a fer
-
Primer pas
Presentar la sol·licitud de participació
Terminis
Del 20/09/2024 al 17/10/2024Per presentar la sol·licitud, t'has d'identificar mitjançant l'idCat Mòbil o un certificat digital.
-
Segon pas
Pagar la taxa
El pagament de la taxa s'ha de fer durant el termini de presentació de sol·licituds.
El pagament de la taxa s'ha de fer durant el termini de presentació de sol·licituds.
Com pots fer el pagament?
1) Pots pagar en el moment d'enviar al formulari. Apareix un enllaç des del qual pots pagar:
- Amb targeta bancària de qualsevol entitat.
- Amb bizum.
2) O fer el pagament més tard (tingues en compte el termini establert):
- Des de l'Àrea privada.
- Des de l'Estat de les meves gestions.
- Amb carta de pagament.
3) Si vols més informació, consulta com fer el pagament d'un tràmit.
La manca de pagament, el pagament incomplet de la taxa o la no acreditació a efectes d’exempció determinaran l’exclusió de l'aspirant en la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses.
Pagar la taxa no substitueix el tràmit de presentació de la sol·licitud.
-
Tercer pas
Presentar escrits, al·legacions i recursos
Un cop has tramitat la sol·licitud de participació, pots aportar documentació al llarg de tot el procés de selecció a través de l'Àrea privada: ves a l'apartat Els meus tràmits i fes clic al botó [...]
Un cop has tramitat la sol·licitud de participació, pots aportar documentació al llarg de tot el procés de selecció a través de l'Àrea privada: ves a l'apartat Els meus tràmits i fes clic al botó Aportar documentació.
Les al·legacions i els recursos administratius s'han de presentar mitjançant el formulari que tens disponible a continuació, a l'apartat Per internet.
-
Quart pas
Consultar l'estat del tràmit
Consulta l'estat del tràmit a:
Consulta l'estat del tràmit a:
- Àrea privada (amb l'idCAT Mòbil o certificat digital).
- Estat de les meves gestions (amb el codi ID del tràmit i el DNI/NIF).
- Telèfon 012 (amb el codi ID del tràmit i el DNI/NIF).
-
Cinquè pas
Rebre la resposta de l'Administració
Les publicacions oficials relatives a la convocatòria es realitzen a través del Tauler electrònic de la Generalitat de Catalunya o al DOGC segons correspongui, d'acord amb el que [...]
Les publicacions oficials relatives a la convocatòria es realitzen a través del Tauler electrònic de la Generalitat de Catalunya o al DOGC segons correspongui, d'acord amb el que disposa l’article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sobre la publicació dels actes integrants d'un procediment selectiu o de concurrència competitiva.