Què has de saber?
L'atenció educativa domiciliària (AED) és un suport addicional que té la finalitat de garantir la continuïtat dels aprenentatges i la vinculació amb el centre educatiu de l'infant i adolescent quan, per motius de salut, no pot assistir al centre educatiu durant un període mínim de 30 dies.
L'atenció educativa domiciliària suposa el desplaçament d'un professional docent al domicili de l'alumne/a.
Aquest servei es pot demanar en qualsevol moment del curs escolar.
A alumnes d'ensenyaments obligatoris que es troben al domicili en situació de malaltia o convalescència que els impedeix d'assistir a classe durant un període superior als 30 dies.
El pots sol·licitar en qualsevol moment del curs escolar.
L'alumne o alumna ha d'estar matriculat o matriculada en un ensenyament obligatori en un centre públic o concertat i estar en situació de malaltia greu o convalescència al domicili que l'impedeix d'assistir a classe durant més de 30 dies.
Per sol·licitar l'atenció educativa domiciliària, els pares, mares o tutors legals dels alumnes han de presentar l'Informe per a l'atenció educativa a l'alumnat que no pot assistir al centre educatiu al centre educatiu on està matriculat.
No has de pagar cap taxa per a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Sol·licitar
Si l'alumne o alumna necessita un ordinador portàtil durant el període d'atenció domiciliària perquè no disposa d'equipament informàtic en el seu domicili, el pot demanar en l'informe.