Què has de saber?
Els responsables de les explotacions mineres han de trametre trimestralment a l'autoritat minera competent les dades d'informació periòdica d'accidents amb baixa, d'acord amb el que estableix la Instrucció Tècnica Complementària ITC MIE SM 03.1.01 'Actuacions en cas d'accidents', que desenvolupa el Capítol III del Reglament General de Normes Bàsiques de Seguretat Minera.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Organisme responsable
A persones titulars d'activitats mineres.
Aquest tràmit s'ha de realitzar al final de cada trimestre en curs.
- Comunicats d'accidents mensuals o trimestrals
-
Taula comunicats d'accidents
[
, 97,08 KB ]
-
Taula llista d'accidentats
[
, 117,08 KB ]
Les dues taules s'han d'emplenar segons les instruccions del document 'Guia breu d'accidents', i s'han d'enviar a final de cada trimestre en curs amb les dades mensuals i de resum trimestral de totes les instal·lacions de les quals se sigui titular.
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Presentar
Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Persona física
- Persona jurídica
-
Segon pas
Consultar l'estat del tràmit
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb idCAT Mòbil o/i certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon 012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Quina resposta es rep?
Quina resposta es rep?
Un cop rebut el formulari, es comproven les dades i es farà arribar a la persona interessada una diligència o certificat assegurant que s'ha realitzat el tràmit de presentació.
Com es rep la resposta?
Es rep una notificació electrònica. Es pot accedir al contingut a través del servei e-NOTUM.