Què has de saber?
És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d’una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent títol que l’habilitava per exercir l’activitat.
Aquesta comunicació a l’Ajuntament serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència o comunicació prèvia.
La comunicació ha de formalitzar-se en el termini màxim d’un mes des que s’ha produït efectivament la transmissió.
Poseu el municipi on voleu fer l'activitat en el cercador que trobareu més avall. Si l'ajuntament és FUE podreu iniciar el tràmit. En cas contrari, us adreçarem al web de l'ajuntament.
Degut a canvis en les plataformes de tramitació municipals, temporalment aquest tràmit per alguns ajuntaments no està operatiu a Canal Empresa. Si al seleccionar el vostre municipi us dóna error, podeu contactar directament amb l’ajuntament i comunicar-nos-ho amb una Consulta
Tant el transmitent com el nou titular.
On pots fer el tràmit?
Selecciona el teu municipi
Introdueix el teu municipi per obtenir els passos/tràmits a seguir. Si l'ajuntament és FUE podreu iniciar el tràmit. En cas contrari, us adreçarem al web de l'ajuntament.