Què has de saber?
Les empreses inscrites en el Registre d'empresa de venda i/o assistència tècnica d'equips de Raig X (RX) mèdics han presentar un informe anual de l'activitat de l'empresa.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
- A les Empreses inscrites en el Registre d'empresa de venda i/o assistència tècnica d'equips de Raig X.
Aquest informe es pot presentar en qualsevol moment, un cop a l'any.
- Informes anuals d'Empresa de Venda i Assistència Tècnica (EVAT)
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Què ha d'incloure l'informe?
- Un registre de les vendes que es realitzin, en el qual haurà de figurar el nombre del titular, identificació de la instal·lació, emplaçament i identitat de l'equip.
- Una relació dels procediments de muntatge dels equips de raigs X i dels procediments corresponents als controls de qualitat que es realitzen per tal de garantir superseguretat radiològica.
- Còpia dels certificats de les proves d'acceptació que es s’hagin realitzat.
- Un registre de les operacions de manteniment correctiu i preventiu que realitzin, indicant el personal que porti a terme, la identitat de la instal·lació i identificació de l'equip afectat.
- Una relació actualitzada de personal tècnic que presta els seus serveis en les activitats d'assistència tècnica.
- Resum de resultats del servei de dosimetria contractat, relatiu a la dosi mensual, anual acumulada i acumulada en el període de cinc anys consecutius per cadascun dels treballadors exposats de l'empresa.
- Una relació actualitzada dels equips i mitjans instrumentals dels que disposa l'empresa per a desenvolupar les seves activitats
- Els programes de verificacions i control de l'equipament que s'utilitzi en les operacions de muntatge i assistència tècnica, i els certificats acreditatius d'aquestes verificacions o calibratges, en els casos que correspongui.
- Còpia dels certificats de destrucció d'equips.
Passos a fer
-
Primer pas
Presentar
Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Persona física
- Persona jurídica
-
Segon pas
Consultar l'estat del tràmit
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb idCAT Mòbil o/i certificat digital).
- A l’Estat de les meves gestions (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
- Al telèfon 012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l'Administració
Quan i com es rep la resposta?
Quan i com es rep la resposta?
En el moment d'enviar el formulari la persona que efectuï el tràmit rebrà l'acusament de rebuda i còpia del formulari enviat. En aquest moment l'Administració entendrà que s'ha realitzat el tràmit.