Què has de saber?
Aquest tràmit té per objecte gestionar el procés selectiu, mitjançant nou accés, per cobrir vuit (8) places en règim de personal laboral fix a l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament:
- 1 tècnic/a (A2) d’Arxiu, Documentació i Administració Electrònica
- 1 tècnic/a (A1) Jurídic/a
- 1 tècnic/a (A1) de Recursos Humans
- 1 tècnic/a (A1) de Planificació, Avaluació i Dades
- 2 tècnics/ques (A1) d’Educació Global
- 1 tècnic/a (A1) de Comunicació
- 1 secretari/ària (B3) de Direcció
Ciutadania que compleixi els requisits de participació que estableix la convocatòria del procés selectiu.
Termini de presentació de la sol·licitud: del 23 de maig al 20 de juny de 2025.
D’acord amb la base 4.3 de la resolució de la convocatòria, per participar al procés de selecció s’ha d’aportar:
- Còpia document nacional d’identitat o passaport espanyol.
- Resguard de pagament de la taxa de participació.
- Document acreditatiu de la situació de desocupació i de no percepció de cap prestació contributiva (exempció taxa de participació).
- Document acreditatiu de la jubilació (exempció taxa de participació).
- Document acreditatiu de la discapacitat discapacitat igual o superior al 33% (exempció taxa de participació).
- Document acreditatiu de família monoparental o família nombrosa (bonificació taxa de participació).
- Document acreditatiu de la condició de víctima de violència masclista i per als fills/es que en depenguin. (bonificació taxa de participació).
- Document acreditatiu del nivell C1 o superior dels coneixements llengua catalana.
- Document acreditatiu del nivell C1 o superior dels coneixements llengua castellana (sense nacionalitat espanyola).
- Document acreditatiu del nivell B2 o superior dels coneixements llengua anglesa (base 3.2 de la resolució de la convocatòria)
- Document acreditatiu de la titulació acadèmica a la qual s’opta al lloc de treball (base 3.2 de la resolució de la convocatòria).
- Certificat acreditatiu del tipus d’adaptació funcional necessària per al correcte desenvolupament de les proves i, si escau, de l’adaptació del lloc de treball.
D’acord amb la base 9.2 de la resolució de la convocatòria, per valorar els mèrits s’ha d’aportar:
- Document acreditatiu d’altres titulacions acadèmiques, màsters, postgraus,...
- Document acreditatiu dels cursos de formació i perfeccionament.
- Document acreditatiu de les competències en tecnologies de la informació i la comunicació.
- Document acreditatiu dels idiomes.
- Document acreditatiu dels coneixements de llengua catalana superiors al nivell C1.
- Certificat dels serveis prestats (experiència professional a l’administració pública).
- Contractes de treball o certificats de l’òrgan competent de l’experiència i les funcions (experiència professional al sector privat).
- Informe de vida laboral de la Seguretat Social (experiència professional sector privat).
Segons la base 3.1 de la resolució de la convocatòria, els requisits generals són:
- Ser ciutadà espanyol o ser nacional d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
- Haver complert setze anys i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
- No estar inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració pública.
- Tenir la capacitat física i psíquica necessària per exercir les funcions pròpies dels lloc de treball objecte de convocatòria.
- Estar en possessió del nivell C1 o equivalent dels coneixements de nivell de llengua catalana.
- Estar en possessió del nivell C1 o equivalent dels coneixements de llengua castellana.
Segons la base 3.2 de la resolució de la convocatòria, els requisits específics són,per participar en la convocatòria del lloc de treball de:
- Tècnic/a (A2) d’Arxiu, Documentació i Administració Electrònica: Llicenciatura, diplomatura o grau universitari en Història, Biblioteconomia o Documentació.
- Tècnic/a (A1) Jurídic/a: Llicenciatura o grau universitari en Dret.
- Tècnic/a (A1) de Recursos Humans: Llicenciatura, diplomatura o grau universitari en Relacions Laborals, Dret, Ciències del Treball o Relacions Laborals i Recursos Humans.
- Tècnic/a (A1) de Planificació, Avaluació i Dades: Llicenciatura, diplomatura o grau universitari en Economia, Ciències Actuarials, Estadística, Matemàtica, Enginyeria o qualsevol altre grau amb matèries especifiques de gestió i anàlisi de dades o estadística.
- Tècnic/a (A1) d’Educació Global: Llicenciatura, diplomatura o grau universitari preferentment en ciències socials i nivell B2 de llengua anglesa.
- Tècnic/a (A1) de Comunicació: Llicenciatura, diplomatura o grau universitari en Ciències de la Informació, Periodisme o Comunicació i nivell B2 de llengua anglesa.
- Secretari/ària (B3) de Direcció: Cicle formatiu de grau superior en Secretariat, o qualsevol altra titulació equivalent de rang igual o superior relacionada amb l’àmbit de coneixement (assistència a la Direcció) i nivell B2 de llengua anglesa.
Conforme a la base 5 de la resolució de la convocatòria:
Import de la taxa:
LLOC DE TREBALL |
GRUP PROFESSIONAL |
TAXA |
||
General |
Bonificació 30% |
Bonificació 50% |
||
Tècnic/a |
A |
72,05 € |
50,45 € |
36,10 € |
Secretari/ària |
B |
41,35 € |
28,95 € |
20,70 € |
Bonificació de la taxa:
- 30%: Membres de famílies monoparentals o nombroses de categoria general.
- 50%: Membres de famílies monoparentals o nombroses de categoria especial.
- 50%: Dones que acreditin la condició de víctima de violència masclista i per als fills que en depenguin.
Exempció de la taxa:
- Persones en situació de desocupació i que no perceben cap prestació econòmica.
- Persones jubilades.
- Persones amb una discapacitat igual o superior al 33%.
Mitjà de pagament de la taxa:
Forma: Transferència bancària
Número de compte bancari: IBAN ES10 2100 3000 1822 0178 4726
Assumpte: Nom de la persona candidata i lloc de treball al qual es presenta
Passos a fer
-
Primer pas
Sol·licitar la participació en el procés selectiu
Terminis
Del 23/05/2025 al 20/06/2025