Què has de saber?
Certificat que acredita els períodes treballats en centres privats i/o privats concertats de Barcelona ciutat.
Les activitats complementàries no són certificables. Només es pot certificar la docència en assignatures curriculars.
Personal docent de centres educatius privats o privats concertats que volen tenir acreditada l'experiència laboral en centres privats o privats concertats de Barcelona ciutat.
Les sol·licituds de certificació de serveis prestats en centres privats o privats concertats a la ciutat de Barcelona es poden presentar en qualsevol moment.
La documentació requerida per a aquest tràmit és:
- Informe de la vida laboral emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social
Podeu demanar-lo a través de l'enllaç de la seu electrònica de la Seguretat Social.
Treballar o haver treballat en algun centre educatiu privat o privat concertat ubicat a Barcelona ciutat.
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Aquest tràmit es formalitza mitjançant un formulari electrònic en línia i a través d’Internet.
Teniu més informació al web del Consorci d'Educació de Barcelona.
Passos a fer
-
Primer pas
-
Segon pas
Aportar documentació
Un cop presentada la sol·licitud a través del formulari electrònic, la persona sol·licitant pot aportar documentació en qualsevol moment de la tramitació de l'expedient.
Un cop presentada la sol·licitud a través del formulari electrònic, la persona sol·licitant pot aportar documentació en qualsevol moment de la tramitació de l'expedient.
L'aportació de documentació es fa a través de l'«Àrea privada» del ciutadà.
-
Tercer pas
Rebre resposta de l'Administració
El termini per resoldre el procediment de gestió de les sol·licituds de certificació de serveis prestats en centres privats o concertats a la ciutat de Barcelona és de tres mesos, d'acord amb la Llei [...]
El termini per resoldre el procediment de gestió de les sol·licituds de certificació de serveis prestats en centres privats o concertats a la ciutat de Barcelona és de tres mesos, d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
L'òrgan competent ha de notificar la resolució a la persona interessada per escrit o mitjançant notificació electrònica, si aquesta opció ha estat escollida expressament per aquella, i ha d'informar-la de l'estat de la seva sol·licitud a l'«Àrea privada», una informació que es podrà consultar en qualsevol moment.
L'avís de notificació es rebrà al correu electrònic i al telèfon mòbil que s'hagin fet constar en el formulari de sol·licitud.