ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Setmana de la Internacionalització 2021: Sessió inaugural

Els grans reptes de les empreses catalanes

La pandèmia ha capgirat el tauler de joc del comerç internacional: canvis en les cadenes de valor global, tensions geopolítiques o l’auge de la digitalització són alguns dels reptes de l’era post Covid-19 i que incrementen la dificultat de sobreviure en un sector exterior cada vegada més complex.

Tot i això, les empreses catalanes han demostrat que és possible seguir exportant productes i serveis i, fins i tot, fent-ho més i millor que abans. És el moment, doncs, de posar en valor la resiliència i l’alta capacitat d’adaptació de les nostres empreses i descobrir com serà el comerç internacional al món post-covid.

En aquesta sessió inaugural de la Setmana de la internacionalització descobriràs les experiències empresarials de Galenicum Vitae, Venair Ibérica, Masia Vallformosa, Liquats Vegetals i Consell d'Usuaris de Transport de Catalunya i els reptes internacionals d’Urbiòtica, Tapp Water i Ramon Clemente. A més, també et presentarem les eines d’ACCIÓ per facilitar-te l’expansió internacional. Descobreix la nova era del comerç exterior, inscriu-te ara a la Sessió inaugural!

Dilluns, 18 d'octubre
9.30 h - 10.30 h

Taula rodona virtual
Els riscos del comerç exterior en un món canviant

A ningú se li escapa que durant l’últim any i mig el comerç internacional ha viscut diverses disrupcions que han capgirat processos i sectors: increment de les regulacions, nous costos logístics o dificultats d’aprovisionament. Uns canvis que porten incertesa i riscos per empreses immerses en vendes a l’exterior.

En aquesta taula rodona descobriràs els riscos que afronten les empreses Draco Systems, Mesoestetic i Laboratoris Ordesa per vendre al món en un entorn tan canviant. No t’ho perdis, inscriu-t'hi ara!

4 coses que descobriràs en aquest seminari

  • Quins són els reptes per a la empresa catalana en el món actual?
  • Què han de tenir en compte les empreses per accedir als mercats exteriors?
  • Com estan integrant les empreses aspectes com la digitalització o la sostenibilitat en la seva estratègia empresarial i internacional?
  • Com afronta l’empresa catalana les disrupcions de la cadena de valor, les dificultats d’aprovisionament o l’increment de costos de la logística o el proteccionisme?

Protagonistes

Rocío Alcocer

Rocío Alcocer
Tapp Water
CEO

Marc Boher

Marc Boher
Urbiòtica
Chief Commercial Officer

Albert Castellanos

Albert Castellanos
Generalitat de Catalunya
Secretari d'Empresa i Competitivitat

Francesc Solà

Francesc Solà
Liquats Vegetals
Cap d'Internacionalització

Andreu Fernández

Andreu Fernández
Venair Ibérica
Director of Strategic Projects

Txell Gimeno

Txell Gimeno
Draco Systems
Directora general

Alberto Gómez

Alberto Gómez
Laboratoris Ordesa
Director de l'Unitat de Negoci Internacional

Patricia Szalak

Patricia Szalak
Mesoestetic Pharma Group


Sergio Malagrida

Sergio Malagrida
Galenicum
CEO


Agnès Marquès

Agnès Marquès
(conductora)
Periodista

Eric Must

Eric Must
Masia Vallformosa
Director Comercial Internacional


Vicenç Pedret

Vicenç Pedret
Ramon Clemente
Deputy CEO


Rosa Prenafeta

Rosa Prenafeta
Consell d'Usuaris de Transport de Catalunya
Directora

Cristina Serradell

Cristina Serradell
ACCIÓ
Directora de la Unitat de Negoci Internacional

Amb la col·laboració de:

Via Empresa
Casa SEAT