Casos d'empresa Galenicum, Venair Ibérica i Masia Vallformosa
Coincidint amb la Setmana de la Internacionalització, les empreses Galenicum, Venair Ibérica i Masia Vallformosa expliquen la seva experiència per fer front als efectes de la Covid-19.
Quina experiència en treuen les empreses catalanes dels efectes que ha tingut la crisi de la Covid-19 en el comerç internacional? Sergio Malagrida, CEO de Galenicum Vitae, Andreu Fernández, Director of Strategic Projects de Venair Ibérica i Eric Must, Director Comercial Internacional de Masia Vallformosa, parlen de la seva experiència treballant a l’exterior i en tres sectors diferents.
Expliquen que la pandèmia ha portat noves maneres de pensar i d’organitzar-se internament però també ha canviat la relació que tenen amb els consumidors i amb la resta de la indústria. Tot i això, i amb els esforços que han fet per garantir la producció, tirar endavant és possible amb equips capaços d’adaptar-se a les situacions inesperades.
Aspectes com la importància de la sostenibilitat, el proteccionisme i la necessitat d’apostar per noves vies de negoci són els grans reptes internacionals. Aquestes són tres de les empreses que han participat a la sessió inaugural de la Setmana de la Internacionalització.